Vis enkelt innlegg
Gammel 20-06-11, 13:28   #22
Manina
Utforsker

Manina sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Akershus
Alder: 59
Manina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastiskManina er bare helt fantastisk

Sv: Hjelp til artikkel om lavkarbo

Opprinnelig lagt inn av nellie, her.

Høres nesten umulig ut å skrive en artikkel om lavkarbo på denne måten.. Det er jo så mange sannheter som passer på noen, mens de overhodet ikke passer på andre. Dessuten skiller ketogen lavkarbo seg da veldig fra moderat, generell osvosv lavkarbo. Finnes jo 10.000 måter å gjøre det på, så det blir veldig generellt..

Men det er jo litt av det vi gjerne vil ha fram! Nettopp at ikke alle "sannheter" gjelder for alle. At ikke lavkarbo kun er én ting og hjelper for akkurat det og det for absolutt alle.
Jeg synes også det er fint å få fram at det finnes mye god faglitteratur om lavkarbo. F.eks. Gary Taubes "Good calories, bad calories" og "Bedre uten brød" av Wolfgang Lutz.
Jeg er veldig spent på artikkelen din, Robert Eilertsen!