|
Sv: Starter 1.juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av lirypa, her.
Tilbake igjen etter et ufrivillig 2 ukers opphold uten nett Det er utrolig hvor avhengig man blir av dette internettet :hihi:
Her går det fint framover jeg er i ketose og har såvidt jeg vet ikke ramla ut en eneste gang ennå
Veide meg på søndag for to uker siden, da lå jeg på 72,5 kg. Mandagen litt over en uke senere veide jeg 69,9 Er spent på morgendagens vekt! Lurer på om vektnedgangen fortsetter i samme tempo - det hadde jo vært kjekt!
Nå får jeg hoppe i loppekassa - so long!
Hei og hå - jeg har levd på en løgn i en ukes tid Vekta stod på 70,4 da jeg skulle veie meg i morges...Det vil si at jeg på en eller annen måte har klart å innbille meg at jeg veide meg til 69,9 forrige mandag Jadda, så det var litt nedtur da jeg gikk på vekta i morges - for NÅ stoppet vekta på 69,9. Psykisk ingen nedgang i vekt, men fysisk har jeg faktisk gått ned en halv kilo. Hadde ønsket mere da, men det går i alle fall nedover.
Jeg spiser kanskje litt lite fett? Selv om jeg bruker alle de fete variantene av matvarer, som seterrømme, vanlig creme fraiche, kremfløte, meierismør etc. Bør jeg kanskje begynne å sjekke hva jeg får i meg av fett og proteiner også tro? Jeg ligger på mellom 10 og 15 karber per dag.
|