Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-11, 21:08   #1188
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Dollsine, her.

Så fin du er Prutti'n! Og så heldig du er som har mamsen som motivator og hjelper! Kanskje en skulle tatt ett opphold hos mamsen flere her inne?

Takk, mener du det virkelig? Føler meg litt dødelig i dag, i og med at helga gikk "åt åker'n" kostholdsmessig. Gleder meg helt sykt til mammahjelp disse to neste uker. Hun er mindre disiplinert enn meg, men lager helt sinnsykt god lavkarbomat, og hun presser meg garantert opp i 3000-klassen med kcal. Får be mamma slå opp telt i hagen, så får dere slenge dere oppover

Selv om jeg ikke har gått noe særlig, så har jeg i alle fall spist...
Fett 215 g (83%) KH 18 g (3%) Protein 79 g(14%)
Stixen viste godt utslag i dag og, men evt virkning av for mange KH i går kommer først i morgen. Har spist nok KH i dag og; rømmegrøt til middag dro i vei på den skalaen - og på fettskalaen.

Kan du være en engel å fortelle meg hva i all verden du har spist i dag? Trenger en fettboostingsdag, gjerne i morgen allerede. Hmm. Kanskje jeg skal koke meg grøt før fløten blir dårlig...

Er forresten bedt på rømmegrøtselskap til helga; den kommer jeg meg ikke unna om jeg aldri så mye prøver. Sjekket nettopp og så at det er 24 g KH i 250 gram ferdig grøt. Sliter litt der gitt. Må holde meg på den smale sti resten av dagen og dagene før/etter så det ikke gjør så mye skade.

Her ville mamma sagt: Drikk mer vann enn du vanligvis bruker, så skyller du det gjennom systemet.

Snart sengetid her også, venter på Criminal Minds. Blir ikke oppdatering av ticker i morgen, men heier på alle! Stor klem

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat