Så fin du er Prutti'n! Og så heldig du er som har mamsen som motivator og hjelper! Kanskje en skulle tatt ett opphold hos mamsen flere her inne? Jeg har vært i ro i hele dag, skrittelleren viser fabelaktive 1436 skritt gitt. Det sier noe om at gåturene har vært mellom pc - kjøkken - toalettet. Blir bedre i morgen tenker jeg Selv om jeg ikke har gått noe særlig, så har jeg i alle fall spist... Fett 215 g (83%) KH 18 g (3%) Protein 79 g(14%) Stixen viste godt utslag i dag og, men evt virkning av for mange KH i går kommer først i morgen. Har spist nok KH i dag og; rømmegrøt til middag dro i vei på den skalaen - og på fettskalaen. Er forresten bedt på rømmegrøtselskap til helga; den kommer jeg meg ikke unna om jeg aldri så mye prøver. Sjekket nettopp og så at det er 24 g KH i 250 gram ferdig grøt. Sliter litt der gitt. Må holde meg på den smale sti resten av dagen og dagene før/etter så det ikke gjør så mye skade. Nå er jeg snart klar for å ta senga; tenkte å ta med meg en god bok og legge meg tidlig. Ha en god søndagskveld alle sammen, og lykke til med neste uke, veiedager og alt annet vi driver med