Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-11, 20:51   #15
Bøtt
Seniormedlem

Bøtt sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Bøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressursBøtt er en virkelig god ressurs

Sv: Partystoppere, igjen!

Opprinnelig lagt inn av Bestemamma, her.

Men hva slags pause er det en skal ta da? Jeg liker dette kostholdet så godt at jeg aldri kunne tenke meg å gå høykarbo engang.... Så hva søren skulle en ha funnet på?

Jeg har sett etter i vektskjemaet mitt og ganske riktig..etter 6 måneder stoppet vektnedgangen....etter ytterligere 3,5 måneder går jeg videre ned..... Tilfeldig? Nei, Torkil vet nok hva han gjør.

Men jeg har ikke gått ut av ketosen, bare eksperimentert og kost meg med maten....riktig nok økt på en smule med karbene ettersom jeg ikke har så langt igjen til målvekten min, og humøret trengte en liten dytt...... Du skal se kroppen visste hva den skulle gjøre - helt av seg selv

Om TS (bigmum) startet ketolysekuren da hun ble medlem har hun vært i ketose i 7+ måneder...... Følger mønsteret med andre ord...

Er nok ikke meningen med pause med høykarbo nei d går en jo opp igjen.Jeg også trives veldig med kosten men siden jeg har stått stille så er jeg litt usikker jeg også om jeg skal ha generell lavkarbokost med flere sunne karbs eller fedon.Tenkte også på south Beach.For så å gå tilbake på ketolyse som jeg trives veldig bra med.
I boken står det bare at en pause på 3 til 6mnd er smart ,.

Bøtt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: lavkarbo Svar med sitat