Opprinnelig lagt inn av Pandora, her. Må snakke hardt til meg selv noen dager jeg også LIBBA - som idag! har blitt litt mye vin og mat denne helgen..... og level 2 var hardt holdt nesten på å gi opp, Litt enig med Jillian " seems like we're in a Horror Movie".., men gjennomførte alt med litt småpauser og modifisering. Må jo lære meg de nye øvelsene også så satser på at det går bedre i morgen
Opprinnelig lagt inn av Pandora, her.
Må snakke hardt til meg selv noen dager jeg også LIBBA - som idag! har blitt litt mye vin og mat denne helgen..... og level 2 var hardt holdt nesten på å gi opp, Litt enig med Jillian " seems like we're in a Horror Movie".., men gjennomførte alt med litt småpauser og modifisering. Må jo lære meg de nye øvelsene også så satser på at det går bedre i morgen
Flinka Jeg har prøvd level 2 to tre ganger, men må innrømme jeg ble så sliten av det tempoet at jeg nesten spydde Holder meg til ener'n litt til ....Har hatt en fæl dag med hodepine (som er så kraftig at jeg spyr). Er nå betydelig bedre, så kanskje jeg klarer å gjennomføre dagens økt likevel. Håper det