Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-11, 16:02   #15
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: En sprekk, og føler meg elendig. Tips?

Opprinnelig lagt inn av Roadie, her.

Takk!!!

Alltid bedre når noen andre sier det

Husk på det at før var det lørdagsgodt bare en dag i uka....så begynte folk å spise lørdagsgodt hver dag!
Karbohydrater er noe en skal ha bare til fest, det skal ikke være hverdagskost.....
Kanskje er du så heldig at du får en boost av dette og gjør et hopp nedover på vekta.....

Du har tatt deg en fest...det er slik det skal være...
Humør er noe som går opp og ned...mange av oss blir i godt humør av å spise karbomat...se bare på uttrykket; "de som er tjukke er så blide"...
De spiser karbomat, blir feite, i tilsynelatende - men ofte reelt, i godt humør, men ingen vet hvordan de har det innerst inne og når de ikke får påfyll av karbo.....
Nei, det beste er nok å være slank nok til å ha god helse og vett nok til å bruke karbohydrater med fornuft.....
Jeg takker for at jeg fikk vite om lavkarbokostholdet, men skulle nok ha visst om det lenge før.....

Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat