Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-11, 15:46   #14
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Totalt energiløs

Opprinnelig lagt inn av bevaremegvel, her.

Å spise Imodium over flere dager er vel ikke å anbefale, om det ikke hjelper i løpet av de to første dagene så er det som regel ikke vits i å ta dem. Jeg ville heller prøvd meg på Idoform, max dose hver dag i noen dager. Samtidig ville jeg holdt meg på klare supper og myyye klare drikker i tillegg. Kraftsupper kokt på ben og grønnsaker etc.

En blir slapp og uopplagt om en skal gå rundt med diare og kvalme så jeg ville først og fremst fokusert på å få bort dette. Lavkarboen får komme i andre rekke, men prøv å hold deg så lavt på karbo som du klarer heller.

Er det sjekket at du ikke har en mage/tarm infeksjon som gjør dette?
I såfall må du jo få medisiner for dette.

Magekatarr gir kvalme og diare, og er ikke lett å bli kvitt uten riktig kosthold og medisiner som Nexium som du tar, men bivirkningene er jo kvalme og dire/oppblåst mage etc.

Jeg er lite imponert over legen din om han eller hun ikke hjelper deg mer enn det du beskiriver her

God bedring!

Nexium foebygger oppblåst mage, derfor jeg tar den hvis ikke er magen megastor på et poff!