Vis enkelt innlegg
Gammel 19-06-11, 11:26   #1174
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Godmorgen alle sammen, ønsker dere en god dag

RikkemOr: For meg høres det ut som om du har gjort absolutt alt du kan for å få dette til der ute. Håper virkelig det vises på vekten for deg også. Men som Sanna1 skriver - dette er vanskelig nok hjemme der vi har full kontroll, så uansett om det vises på vekten eller ikke, så kan du ikke forlange mer av deg selv

Pruttilutt: Opp på hesten igjen i dag ja, helt riktig innstilling! Skummel den alkoholen, får oss til å gjøre valg vi ellers ikke ville gjort. Føler veldig med deg ang. den mannen. Har selv hatt fire år med masse følelsesmessige opp og nedturer, resulterende i veksling mellom slankekurer og trøstespising pga en mann. Etter samlivsbrudd i fjor trøstespiste jeg sjokolade tilsvarende nesten 10 kg opp.... Samtidig som jeg nå nå legger om kostholdet mitt, jobber jeg også med følelsene mine og selvfølelsen min. Vet at mye av vektproblemene mine har sammenheng med at jeg bruker mat (les sjokolade) som trøst. Ja, jeg faller også for feil type menn, og jeg ser at følelsesmessige sår fra barndommen og for dårlig selvfølelse er en viktig årsak til at jeg gjør det. Så vet veldig godt hvordan du har det. Stor klem

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat