|
Sv: Starter 1.juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Rikkem0r, her.
Den hørtes gooood ut!!! mmmmmmmm Takk for link!=) Har planer om å prøve å lage meg is jeg har funnet en oppskrift på også, gleder meeeg Glad i kake? Jeg? Neeeeida *Tenker fortsatt litt på hvor god Snickerskaka og suksessterta så ut ved middagen*
Har også lyst å prøve meg på is. Neste helg kanskje? Når kommer du hjem da? du har vært kanonflink!
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Hjelpes meg rett, altså. Dratt på helgebesøk til ei venninne, holdte meg i skinnet fram til 02 i natt, da kom det tyrker på bordet. Rett ut fra ketosen på en brutal måte, har måtta dempa det litt i dag med litt brødskiver og slikt, rett og slett fordi jeg har vært så ufattelig dårlig (fyllesyk). I morgen starter vi på frisk begge to med omelett til frokost, eggekaffe til lunsj og cheeseburger til middag . Er ikke annet enn å hoppe på hesten igjen.
Er litt ødelagt i følelsene i dag. Vi dro en yderst liten tur på ene uteplassen her. Vi gikk bare rundt å kikka på folk og fe. Der sitter han som har gjort de siste 6 månedene til et sant mareritt. Jeg har det med å falle for feil mann, igjen og igjen og igjen. Jeg har vært slem mot han, så han så bare litt på meg, så ned i bordet og så oppriktig trist ut. Man ligger som man reder.
Håper alle har hatt en fin helg
Uff, fyllesyke kombinert med teite menn er ikke gøy du I dag er en ny dag, det går nok så fint!
Jeg har hatt en fin helg! Været slo jo til og ble fantastisk igår, så da ble det soling og grilling på terassen. Grilling er jo virkelig genialt for oss lavkarbere Til neste gang tror jeg at jeg skal prøve meg på en potetsalatvariant 
Neste uke blir meget travel med bursdager, avslutninger, utdrikningslag og en mann som reiser. Bør kanskje planlegge maten litt i dag! 
|