|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.
Det var vel ganske slik det var ja... Jeg har da ingenting i mot å betale skatt, jeg. Jeg har akkurat havna inn i dette og har ikke peiling på noe, derfor spurte jeg her. Jeg føler jeg blir framstilt som dum her, bare fordi jeg ikke visste dette. Jeg har betalt skatt siden jeg begynte å jobbe som 19-åring. Jeg visste ikke ikke at alle slike ytelser fra NAV skattes, men jeg vet veldig mye annet! Man spør faktisk for å få kunnskap...
Av ymse grunner måtte jeg slutte å jobbe for godt over et år siden, har forsøkt å gå skole etc. Nå har jeg endelig fått innvilget AAP så nå slipper jeg heldigvis å få økonomisk sosialhjelp. Jeg blir nok ikke uføretrygdet, jeg har som mål å gjøre ferdig bacheloren jeg driver med nå, ta et ekstra kurs og så komme ut i arbeidslivet.
Slett ikke meningen å gi inntrykk av at du er dum! Sorry! 
For meg er det bare totalt utenkelig at man skulle slippe å betale skatt av noe som helst i dette skattmegihjel- landet! (Litt oppgitt over systemet, ja)Derfor lurte jeg på hvorfor du trodde at man ikke skulle betale skatt! Så det var vel heller jeg som var litt dum og korttenkt!
Som du ser over her er det en fornuftig grunn til å skatte av AAP også.
|