Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-11, 23:47   #8216
vaskeklut
Seniormedlem

vaskeklut sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
Alder: 38
vaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastiskvaskeklut er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Jeg tror ikke hun sa noe om at hun ikke visste at man må betale skatt. Det jeg påpeker er at det ikke sier seg selv at man skatter av AAP når man ikke gjør det av sosialstønad, og derfor synes jeg er forståelig at hun ikke skjønte det uten videre.

Ikke alle har like mye kunnskap om trygdesystemet som du har vet du Kitt

Det var vel ganske slik det var ja... Jeg har da ingenting i mot å betale skatt, jeg. Jeg har akkurat havna inn i dette og har ikke peiling på noe, derfor spurte jeg her. Jeg føler jeg blir framstilt som dum her, bare fordi jeg ikke visste dette. Jeg har betalt skatt siden jeg begynte å jobbe som 19-åring. Jeg visste ikke ikke at alle slike ytelser fra NAV skattes, men jeg vet veldig mye annet! Man spør faktisk for å få kunnskap...

Av ymse grunner måtte jeg slutte å jobbe for godt over et år siden, har forsøkt å gå skole etc. Nå har jeg endelig fått innvilget AAP så nå slipper jeg heldigvis å få økonomisk sosialhjelp. Jeg blir nok ikke uføretrygdet, jeg har som mål å gjøre ferdig bacheloren jeg driver med nå, ta et ekstra kurs og så komme ut i arbeidslivet.

vaskeklutpaleoblogg
vaskeklut er avlogget   Min kostholdsfilosofi: whole30-ish / paleo