Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-11, 22:50   #8212
blåbær
Seniormedlem

blåbær sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 43
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Jo, jeg syns det er rart at man i en alder av 24 år ikke vet at man må betale skatt!
Mulig jeg er rar, men da jeg var 24 år hadde jeg tjent penger og betalt skatt i mange år allerede, også mens jeg var student. Selv min sønn på 17 betaler skatt!

Sjansen for at hun får igjen hvert øre av det hun betaler er stor, da! Kan ikke være stort hun får etter å ha vært student. Samtidig skal hun vel ha penger etter ung-ufør satser, så .......

Ikke vet jeg, men at man må betale skatt i dette landet bør ikk ekomme overraskende på noen!

Altså, jeg har også betalt skatt i mer eller mindre tolv år nå, og syns også egentlig at det er litt rart at det er skatt av aap. Som Frøy sier, så er det jo en hjelpeordning basert på skatteinntekter. Skatten man betaler av disse pengene går jo med andre ord tilbake dit de kom fra. Hvorfor ikke bare ha litt lavere satser?

blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat!