Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-11, 22:47   #8211
Huldr
Gudinne

Huldr sin avatar

Medlem siden: Apr 2004
Hvor: Oslo
Alder: 53
Huldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastiskHuldr er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kitt, her.

Jo, jeg syns det er rart at man i en alder av 24 år ikke vet at man må betale skatt!
Mulig jeg er rar, men da jeg var 24 år hadde jeg tjent penger og betalt skatt i mange år allerede, også mens jeg var student. Selv min sønn på 17 betaler skatt!

Sjansen for at hun får igjen hvert øre av det hun betaler er stor, da! Kan ikke være stort hun får etter å ha vært student. Samtidig skal hun vel ha penger etter ung-ufør satser, så .......

Ikke vet jeg, men at man må betale skatt i dette landet bør ikk ekomme overraskende på noen!

Jeg tror ikke hun sa noe om at hun ikke visste at man må betale skatt. Det jeg påpeker er at det ikke sier seg selv at man skatter av AAP når man ikke gjør det av sosialstønad, og derfor synes jeg er forståelig at hun ikke skjønte det uten videre.

Ikke alle har like mye kunnskap om trygdesystemet som du har vet du Kitt

Huldr er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Intuitivt