Vis enkelt innlegg
Gammel 18-06-11, 22:12   #1164
Rikkem0r
Medlem

Rikkem0r sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Porsgrunn
Alder: 39
Rikkem0r er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av Addict, her.

Hei jenter!

Får jeg henge meg på? Startet 14 juni, da.. Hehe

Siden 5. april har jeg gått ned 3 kg med herbalife/lavkarbo og trening, men jeg synes det går treeegt, så 14. juni begynte jeg på ketolyse. Trener 3-4 dager i uka (zumba og styrke), og i dag veier jeg svimlende 79 kg! Det er -7 kg :O 4 av dem takker være ketolyse. Det er nok mye vann, for det vises ikke og jeg kan ikke helt tro det! :O

Velkommen

Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.

Jeg klarte det!!
Løp på 00:38:59
Jeg gikk i alle oppoverbakker og løp alle flater og nedoverbakker, skikkelig fornøyd nå Hadde egentlig bestemt meg for å ikke møte siden jeg ikke har fått trent, veldig glad jeg ombestemte meg i dag tidlig!!
Ha en deilig lørdag alle sammen!

Woooow!!! Så flink du har vært. tøfft gjort!!=)=)

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Men vet dere hva - "hold in" -trusa mi holdt ikke inn mgen lenger - den var blitt for løs... Tihihi - man må ta med seg alle små gleder her i livet

Så gøy!!=) Gratulerer med innskrumping

Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.

Og så skal vi på kino i kveld. Noen som har tips til kinosnacks man kan ordne seg når man ikke er hjemme.

Nå regner jeg med kinoturen er ferdig altså, men til neste gang; bacongull er jo lavt på karbo(husker ikke hvem type som er lavest, det må du se på pakka), og det er jo bare å kjøpe en pose i butikken.. Stort enklere enn det får du det ikke

Det har vært litt roligere her idag ser jeg, jeg har jo klart å lese meg opp å skrive allerede til og med!=)
Frokosten min idag: Andebryst med brokkoli, stekt løk og champignon Litt løping har det blitt idag også, men roa seg ned nå i ti-tia=) og jammen er jeg blitt støl i den ene armen etter ventil-skruing igår

Rikkem0r er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketogent Svar med sitat