|
Sv: Flere som skal begynne 1. mai?
Heisann! Vært ein stille periode på meg no, har hatt veldig lite motivasjon, for stod å stangnerte veldig på 77 kg.. det var super kjedelig, samtidig som når eg jogga rolig, var pulsen min skyhøy konstant..
Forrige helg, i pinsen var eg heime hos foreldra mine og hos svigers, og der blei det litt sprekk på vanlig pizza, og heimelaga knekkebrød med pålegg på (var veldig sjalu på kjæresten som åt mamma sine rundstykker!), og antok at vekta var dårlig.... Men samtidig så var en shorts eg hadde kjøpt med 2 veker før begynt å bli stor, så gleden var stor på tirsdag morning når vekten viste 76.1! Før helgen var eg 76.9 tror eg (skriver opp vekten min hver dag, men den lappen ligger ikkje her), så det var kjempe herlig!
Og enda bedre, i dag var eg 75,6 ! så har gått ned 5,1 kg siden 16 mai! Kjempe gøy! Nå begynner folk å merke det litt også Har fått veldig shopping-mani, gøy å handle klær når en føler seg vel!
Nå er det 8 dager til bryllupet mitt, så dro hjem til foreldrene mine for å være her siste uka, og samboeren kommer på tirsdag Har fått handlet inn litt greier så eg har mat i huset, så forhåpentligvis vil vekta fortsette gå litt ned mot bryllupet Skal i bursdag imorgen, men har laget gele av fun light og oreokake. Så uansett kor masse eg har lyst på oreokake skal eg kun ete gele! Viktig å kun sprekke i bryllupet
Nå ble det MYKJE tekst her, beklager det God helg til alle sammen! Eg krysser fingrene for at vekta til mamma og de fungerer imåro, ellers må eg kjøpe en! Må ha!

|