Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-11, 20:15   #27
Mithila
Medlem

Mithila sin avatar

Medlem siden: Dec 2010
Hvor: Hordaland
Alder: 41
Mithila er på en erverdig vei

Sv: Hvordan få bort "hengemagen"?

Opprinnelig lagt inn av roo0sa, her.

Hvordan fungerer Bailine da, og hvor mye koster det?

Ser du har fått linkar, så eg kan bare fort fortella litt om mi erfaring. Eg går nå på bailine for 5.gong. Første gong var i 2005, då var eg lite motivert og gjekk ikkje noko særleg ned. eg gjekk i Bergen, og syntes heller ikkje at dei damene som var rettleiarar var så kjekke. så eg gav opp. Starta på nytt våren 2007, og då gjekk eg ned 5-6 kilo og eg merka det godt på kleda. Ny dame hadde overtatt salongen og eg var nøgd. Det var typisk lavkalori med magert ditt og datt. Eg budde eit år i USA og gjekk oppigjen dei kiloane, til tross for trening. Då eg kom tilbake starta eg på ny, og gjekk ned omtrent det same. i fjor sommar starta eg på nytt på Stord, var motivert, men fann ut at det var ei veldig dum tid å starte på. Mista motivasjon då hausten kom, og eg syntes både at det var ubehageleg og at dama som hadde salongen var litt skummel. No er eg enda ein gong begynt der, og synest det går betre, men lite ned på vekta. Det er ikkje vondt lengre, og hot tips frå meg er å passe på å smøre seg godt med bodylotion! Det kostar ein god del, så eg skal nå gjere meg ferdig med gongene eg har betalt for.

Fordelen er at ein får oppbacking og hjelp, samt at du jo får trent musklar. Eg synest også at det hjelper mot vond rygg! Prøvetimen er gratis, så anbefaler deg å prøve! MEN du må vere motivert og så trengst det litt tilvenning før det evt blir behagelig. Du ligg jo på ei seng i eit eige rom,, men må kle av deg ned til truse og BH.

Ser dette blei eg langt innlegg, ja...

Min journal: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=39309
Mithila er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Dahlquist/Hexeberg Svar med sitat