Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-11, 13:35   #8165
Lillemy71
Seniormedlem

Lillemy71 sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Lillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastiskLillemy71 er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av ElisaT, her.

Nyter late dager i Frankrike, og ser i butikkene her at de har endel Stevia: som "sukker", "suketter" ol. Til og med brus søtet med Stevia! Noen som har tips eller kjennskap til hva jeg evt bør kjøpe?

Liten digresjon; frø (solsikke, lin, sesam) får jeg ikke tak i her! Tok med endel hjemmefra, visste det ikke var så vanlig. Har spurt overalt, finnes ikke! Skal prøve på en helsekost senere.

Sjekk om Steviaen er blandet ut med noe, sukrin (Erythritol) men pass at de ikke har blandet ut med maltodextrin som er stivelse og mass kh.

Jeg fikk ikke tak i frø da jeg jobba i Frankrike, vi hadde en tysk kollega som alltid hamstra med seg fra Tyskland og delte ut til oss andre. Synes det er litt rart, men håper du får tak i der nede.

Lillemy71 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose