|
Sv: Starter 1.juni - Blir du med?
Karbomamma og Pruttilutt: Vi gjør det ikke såveldig forskjellig vi tre da. Jeg er ofte sulten på kvelden, så jeg spiser noe til kveldskos i 22-tiden (ost, lapper, egg og bacon ell), men jeg er ikke sulten om morgenen, så jeg spiser ikke før lunch i 11-tiden, det blir ca 13 timer uten mat. Jeg har aldri tenkt på det som faste, er bare ikke sulten om morgenen. Hvis man ikke er sulten, tror jeg det er helt fint. Presser man seg til det, er jeg mer skeptisk, går man sulten gir jo egentlig kroppen beskjed om at det ikke er ok... Uansett hva man gjør tror jeg det er viktig å kjenne på sin egen kropp, hva som føles riktig for den
Når man er i ketose, har jo kroppen egentlig konstant tilgang på "mat" - nemlig fra fettlagerene vår, så da burde det ikke være noe problem å ha færre og større måltider Er mer skeptisk til å presse det totale energiinntaket så lavt som man gjør på fettfaste feks -1000kcal om dagen. -Da tror jeg det er mye større sjanse for å sette kroppen i sultmodus. -Ingen som anbefaler så lavt eneriinntak - selv ikke GR 
|