|
Hvorfor går jeg ikke ned?
Jeg startet på ketolyse 1. mai. Da veide jeg 77,8 kg. Jeg er 165 cm høy. Første uken gikk jeg ned over 3 kg. Etter det har vekta gått opp og ned, men mest opp, så nå veier jeg 75,1 kg. Jeg går veldig lett ut av ketose, så jeg prøver å ligge lavt på karbene. Tar kosttilskudd i form av omega 3 og multivitaminer. Den første måneden tok jeg også magnesium.
Her er hva jeg spiste i går:
Frokost: Salat med litt paprika og tomat, agurk, tunfisk i olje, oliven og fetaost. En slice brie.
lunsj: 1 lavkarbo-pølse (1g pr 100g), mos av rotselleri, blomkål, smør og fløte
middag: 2 små svinekoteletter med smørstekt squash og shampingjong.
Mellom måltidene: 1 kopp koffeinfri kaffe med fløte og en rute (5g) 86% sjokolade (spiser IKKE det ofte!), 3 påleggsskiver roastbiff, 3 påleggsskiver svinestek og noen slicer med brie.
Drikker vann og farris.
Noen som har noen ideer om hvorfor jeg ikke går ned??
I tillegg mister jeg MASSE hår. Jeg var alvorlig syk for en 4-5 mnd siden, og tenker det kanskje kan ha sammenheng med det. Men det begynte etter et par uker på lavkarbo, så jeg er også redd det kan ha noe med kosthold å gjøre. Noen med lignende erfaring?
Ellers så trives jeg godt med kostholdet og syns stort sett ikke det er noe problem å holde seg til lavkarbo. Men jeg begynte jo fordi jeg vil ned i vekt, så jeg kjenner jeg begynner å bli litt frustrert. Håper noen kan komme med noen gode råd og tips! Det blir jeg veldig takknemlig for

|