Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-11, 07:34   #1091
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Godmorgen venner ønsker alle en fin dag!
Ny dag, nye muligheter. Jeg kom litt for høyt på proteinene og litt for lavt på fettet i går, og når jeg gjør det, kjenner jeg ofte at jeg er litt kvalm og svimlen på formiddagen - kjenner på kroppen at dette også blir en slik morgen

Foksy: Synes Pruttilutt og RikkemOr gir deg kjempegode råd. Fettfaste er veldig ekstremt - kanskje funker det for noen, men for andre kan det kanskje sette kroppen i sultmodus, og da vil man legge på seg raskt igjen etterpå. Gerd har skrevet en veldig god tråd her inne om tålmodighet og slankestress, kanskje noe vi alle trenger å minne oss selv på av og til

RikkemOr: Håper natten di har vært bra - nå er du vel snart på vei hjemover, er du ikke. Kan tenke meg at det blir kjempedeilig!!! Verden rundt oss er jammen ikke mye lavkarbovennlig - karbohydratene har jo snart tatt over dette samfunnet hehehe - så det føles bedre å være hjemme og ha kontroll i sitt eget hus. -Synes jammen du kan klappe deg selv på skuldra og være kjempestolt over hvordan du har greit å få det til der ute disse to ukene

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat