|
Sv: Starter 1.juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Foksy, her.
Hei dere..
Jeg er litt lei nå, har gått opp igjen nesten alt jeg gikk ned på fettfasten de siste dagene...selv med relativt streng ketondiett 
Prøver å kutte ut mesteparten av melkeprodukter nå, for å se om det funker...Hvis ikke er nok ikke dette kostholdet for meg. Får være grenser for hva man skal tvinge seg gjennom når det ikke fungerer!
Må nok bare si meg enig med Pruttilutt, gi det tid Det er en kostholdsendring, en varig omlegging (ikke nødvendigvis å leve ketogent, men med begrenset inntak karbohydrater i alle fall).. La kroppen få stabilisere seg og venne seg til hva som skjer med den.. Hender vi har en tendens til å dra litt avgårde med hodet, slik at kroppen ikke får tid til å innstille seg.. Det var litt dårlig formulert, men håper du skjønner hva jeg mener.. Vet ihvertfall at jeg kan være litt sånn Det er liksom litt fort å bli utålmodig og lei hvis ikke resultatene kommer fort når man har lest så mange suksesshistorier..
Ellers på denne fronten er jeg så matlei at jeg snart spyyyyr... Sååå lei av salat med fetaost, og kjøtt omtrent uten saus.. I tillegg blei jeg sittende på møte idag når jeg sto opp fra halv 5 til kvart over 6... Hjelper jo ikke på matlysten at man er så sulten at man er kvalm.. og torsdag hva er det... jo det er komledag.. blæææ... men sett bort ifra det så er det meste bra altså=) tomt for fløte da, de hadde bare med utløpsdato 14/06 Den prøver ikke jeg meg på hvertfall! Men snart er jeg hjemme.. og da kan jeg spise hva jeg vil, når jeg vil, gleeder meg Jeg skal begynne på skole til høsten også, ved siden av jobb altså, så tror jammen jeg skal kjøpe meg noen av bøkene når jeg kommer hjem og... Trenger nok å friske litt opp i mattekunnskapene Nei, jeg får gjøre en liten innsats nå da.. Før klokka blir 3 og det er kaffepause=)
Håper alle har en finfin natt 

|