|
Sv: Starter 1.juni - Blir du med?
Puh.....nå har jeg lest meg etter, og det er dumt å ikke ha tid til å lese tråden jevnlig ja. Jeg ser med stor glede på at Pruttin har bestemt seg for å bli, og at Fjasnisse har bedt om unnskyldning. Flott gjort av begge!
Opprinnelig lagt inn av manne, her.
Noen som har lest Dagbladet (papirutgaven) i dag? Så såvidt forsiden akkurat idet jeg skulle til å betale i butikken i stad og rakk ikke sniklese i den. Er det verdt en tur tilbake i butikken? 
Jeg har lest veldig kjapt og det var ikke noe nytt for meg i alle fall; ser på det mer som informasjon til de som er nysgjerrige på lavkarbo.
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
God morgen 
Dette er faktisk mer vanskelig enn man skulle tro, men jeg velger å bli til jeg blir hevet ut, rett og slett. Vi bidrar alle på våre måter, og da må jeg få bidra på min. Hvor fryktelig galt kan det egentlig være? 
Sånn skal det være snuppa!
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Jeg startet 2 dager etter deg da Så sånn sett er vi begge to veteraner med like lang fartstid.
Hey! To dager etter meg, og du har gått ned SÅ mye?? Der ser du hvorfor vi trenger akkurat deg!!!! Jeg har greit 5 kg jeg..... og er derfor ingen god reklame for lavkarbo
|