Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-11, 20:04   #161
Nupsida
Seniormedlem

Nupsida sin avatar

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Hamar
Alder: 32
Nupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlysNupsida er et fyrlys

Sv: Juniskravletråden 30+

Opprinnelig lagt inn av Edla, her.

Tenker på deg Nupsida, jeg hadde også en scare når jeg var 18 og "heldigvis" var det bare falsk alarm siden jeg og kjæresten gjorde det slut like etter. Men jeg var like sikker som du er nå, på at jeg ville beolde barnet og det tror jeg jeg hadde stått fast ved! Hvis du venter mensen i løpet av neste uke er det vanskelig å merke allerede nå at du er gravid da, hva er det som gjør at du tror at du er gravid? Har du symptomer? Av erfarenhet kan jeg si at eggløsningsfølelsen og jegernygravertfølelsen er veldig lik da.

Og så lurte jeg på hvor i sverige du fikk tak i de der lavkarbotingene!?

Det som gjør at jeg tror jeg er gravid er at jeg har slike "mensmurringer" i magen, å de har jeg hatt i 4 dager eller noe, uten blødninger. Og ellers når jeg får de murringene så vet jeg at da kommer jeg til å få blødninger veldig raskt, så da er det bare å finne en tampong. Jeg har også hatt ømme bryster i ett par uker nå, å det har jeg aldri hatt før.

Jeg kjøpte tinga på ett senter i charlottenberg, og idag laget jeg kjøttdeig og (lavkarbo)pasta med tomatsaus, helt nyyyyydelig

Nupsida er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolysekuren Svar med sitat