|
Sv: Starter 1.juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Appelsinpiken, her.
Enig. Den var mye bedre enn førsteoppslaget til VG i går, for all del. Men syns likevel det var en litt for pinglete tilnæring fra Dagbladets side. Syns egentlig at dagbladet, som er myye mer lavkarbovennlig enn Vg (som bare prøver å selge inn vektklubb-medlemskap), heller burde slå på stortromma og være like bastante som VG.
Ser for meg overskrifter som: "GRETE ROEDE-DIETTEN DREPER", "BRØDFELLA", "SPIS FETT - BLI LETT" osv...
Ellers så har jeg oppdatert veietråden i dag. En liten seiersdans for meg selv og et velfortjent klapp på skuldern. I dag tok jeg frem et belte til buksa mi. Begynner å bli lei av å dra den opp hele tiden. Det er første gang noen sinne at jeg har tatt på meg et belte, og det er tydelig at det er beltet som går utover, og ikke magen som er enda større (og så måtte jeg få hjelp til å lage nye hull i beltet mitt. Det var rett og slett ikke lite nok!)
Lykkelig i dag 
Må bare legge til: ja jeg har faktisk bare EN bukse. Alle de andre er så store at de detter ned når jeg går med dem, og jeg gidder ikke kjøpe ny bukse når jeg reiser til Tyrkia om to og en halv uke, og skal være der i en måned. Skal jo gå på lavkarbo der også.
Hehe, 'spis fett- bli lett' 
Gratulerer masse-masse Selv syns jeg centimetrene er viktigere enn vekta, du har gjort en kjempejobb!
Tham: Jeg skulle gjerne sagt noe om handlelista di, men jeg er for fersk og ustødig i dette. Men paranøttene- de vet jeg er et smart valg 
Vi har en egen veietråd også 
|