Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-11, 16:06   #78
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Skravletråd for gravide

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

Det ble ikke så mye mindre virkelig i natt da jeg måtte på ullevål med blødning! Men det så greit ut da, selv om de ikke helt fant ut hva det kom av. Men fikk sjekket alien'en, morkake osv.
Noen som har erfaring med det forresten, sånne plutselige blødninger?

Jeg hadde det. Så jeg gikk til ultralyd titt og ofte uten at de egentlig fant en årsak. Men det føltes trygt å bli ivaretatt. Svaret kom ETTER at poden vr født. Morkaka hadde på en måte grodd fast og når ungen var aktiv så rev han morkaka litt løs fra veggene der den i utgangspunktet IKKE skulle sitte fast. Ikke noe skummelt med andre ord, men de fant ikke ut av det underveis.

Dagen etter fødselen måtte jeg derimot ha utskrapning av resten av morkaka og for å si det sånn, det var kjekkere å føde enn å få tatt denne utskrapinga.