|
Sv: Starter 1.juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Tham, her.
God morgen
Men lurte på en ting ang det bente1 sa, at det så ut at jeg fikk i meg litt mye karbohydrater, har du noen forslag til hva jeg bør kutte for å få i meg mindre? (fruktosen, jordbær og fiberrik regner jeg med kan kuttes/byttes ut, men er det noe mer) 
Har vært innpå diett.no og knotet litt, men tror jeg må sette meg litt mere inn i det, hehe.
Ellers så hadde jeg litt vanskeligheter med å sove i natt, våknet ved at føttene mine "verket" og var "tunge" og det kriblet i dem. Er dette noe som kommer av kostholdsforandringen min? Leste noe om magnesium-mangel osv. Er dette normalt? 
Det var fruktose, jordbær og fiberrik jeg mente, ja Ikke kutt ned på grønnsakene uten at du ser på diett.no at du har for mye karber. Når du er kommet i ketose og har begynt å gå litt ned i vekt, så kan du heller prøve deg fram med bær og fiberrik, om du fremdeles holder deg i ketose og det ikke er "partystoppere" for deg. Fruktose må man holde seg helt unna når man skal leve ketogent.
Kan være magnesiummangel ja. Ta et kosttillskudd, multi vitamin-mineral av noe slag. De selger spesialprodukter på ketolyse.no, men jeg synes det er litt dyrt og kjøper heller et vanlig multivitamin-mineral tilskudd på apoteket
|