|
Sv: Hvor mange kalorier spiser dere?
Opprinnelig lagt inn av Newstart, her.
.... nei var egentlig ikke fleip da. Syns alle raser ned i vekt jeg, mens her går det jevnt og trutt ca 1 kg i uka. Men du har så rett-så rett... har ikke tenkt sånn før jeg. Det er visse ting som trenger å henge med. Man bør vel kanskje ikke ha dårlig tid når det gjelder slike ting. Det er bare det at jeg er såå nær målet men likevel så fjern hihi.
Håhå! Hva jeg ikke skulle gitt for å gå ned ett kilo i uka. Eller et halvt kilo, til og med.
Ikke sånn å forstå at jeg syter over vekttapet mitt, men det går i rykk og napp, og tregere jo nærmere normalvekt jeg kommer. For å illustrere - i tiden September-Desember 2009 gikk jeg ned 13 kilo, i hele 2010 gikk jeg ned ca 11 kilo, og så langt i 2011 har jeg gått ned 4-5 kilo. Inni her har det vært flere måneders perioder med stillstand. Jeg blir jo mindre, og har det veldig bra med maten jeg spiser, så jeg er ikke misfornøyd. Men du som går ned et kilo i uka bør virkelig verdsette hvor heldig du er. 
-
Lander selv stort sett på 1200-1400 kcal om dagen når jeg spiser som vanlig. Akkurat nå holder jeg på med litt strengt Atkins induksjon-opplegg som krever at jeg spiser mer mat - spiser nå ca 1600 kcal om dagen, og er veldig, veldig stapp mett...
|