Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-11, 11:14   #8148
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Jeg drev med periodevis fasting en stund, og da var jeg under 15g karbo, gjerne mellom 5 og 10g om dagen, 75% fett, 20% protein. Da lå jeg gjerne på 800-1500 kcal om dagen, men jeg ble bare slapp og uvel og kroppen skrek etter karbohydrater, så jeg droppet det. Men vekta smilte da, vekten raste. Så om jeg finner en bra balanse hvor jeg føler meg vel fortsatt så vil vekten mest sannsynlig synke også! Mat avler sult for meg også, så ved å kutte ett og annet måltid så gikk det bedre for meg. Så det holder med 3 måltider hvertfall, når jeg var oppe i 5 så gikk jeg stadig å letet etter noe spennende i skapene.. Jeg går raskere ned i vekt på lavkarbo når karbene ligger oppe mot 20-30g, så jeg tror det vil gå bra om jeg ikke har for mye karber og lav kalori. I teorien i såfall så høres det bra ut!
Vet du hvilke prosenter jeg bør satse på når jeg skal opp mot 70-100g karbo? Fettet må vel ned fra 75% i såfall, men hvor mye..? og proteiner?

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose