|
Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar
Opprinnelig lagt inn av Regret, her.
Wohoo!
Kroppen min er sta, nemlig! Den tror jeg er ferdigslanket nå, så jeg må trå til med litt lavkalori for å få litt mer reaksjon, men jeg vil ikke gi opp lavkarboen fordi, så prøver å finne en balanse. Får en så god kropp på lavkarbo og jeg vil ikke tilbake til å være tung og oppblåst.. men desverre så må man jo litt opp på karbene på lavkalori. Har prøvd ketolyse i tillegg til lavkalori og da blir man sulten! veldig sulten, så det fungerte ikke..
Ok det beviser bare nok en gang hvor forskjellige vi er. Jeg spiser 30-50 g kh daglig og rundt 1600 kcal, ca 60% av dette er fett. Jeg spiser det fordelt i ca 5 små måltider. Holder meg mett og god jeg, men ser at dess mer jeg spiser dess mer sulten blir jeg. Mat avler sult hos meg rett og slett. trening derimot får bort sultfølelsen. Så for meg er det ingen grunn til å gå opp mye på karber for å kunne leve lavkalori. Er jo de som også spiser 75-80% fett daglig og holder seg under 1500 kcal daglig. men hva som passer deg er det bare du som kan finne ut av, har prøvd å feilet mye jeg også.
Lykke til 
|