Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-11, 09:06   #4
Charlott
Seniormedlem

Charlott sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Skreia, på sjølveste Toten ;)
Alder: 58
Charlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastiskCharlott er bare helt fantastisk

Sv: Orker ikke å trene

Opprinnelig lagt inn av fleur78, her.

Har gått over til mye mindre karbo enn før, dvs. ligger kanskje på 70-80 gram om dagen. På lørdagene derimot spiser jeg en god del karbo.
Har nettopp kommet hjem fra 1 uke i Syden og der nede spiste jeg ikke lavkarbo, så jeg startet ikke på igjen før på søndag som var nå, dvs. dette er 5. dagen. Jeg er ekstremt tappet for energi om dagen, bare det å løfte beina føles som et ork. Tidligere trente jeg 3 ganger i uka, nå aner jeg ikke hvor jeg skal få energi til det fra. Skal det være slik? Føler jeg MÅ trene, for det er så lett å dette av lasset, men jeg har jo ikke energi. Jeg kan jo ikke gå slik resten av livet heller...

Ikke helt sikker på hva du egentlig lurer på jeg?

Du ligger såpass høyt på karbene, at utskeielser på lørdager burde ikke spille noen rolle slik sett... Kommer kanskje ann på HVA du skeier ut med?
At selv om du tåler det vektmessig er det kanskje ikke så gunstig formmessig?

Hva å forsøke å begrense utskeielsene og være litt bevisst på HVA du skeier ut med, en periode?

Vanligvis er jeg tynn og bedårende, men i dag har jeg fri!

Charlott er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF Svar med sitat