Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her. God morgen Heldigvis en ny dag, og jeg føler meg mye bedre. Supertakknemlig for alle godord og hilsninger som har kommet min vei i går kveld og i natt. Setter pris på hvert eneste ord og hver og en av dere. <3 Dette er faktisk mer vanskelig enn man skulle tro, men jeg velger å bli til jeg blir hevet ut, rett og slett. Vi bidrar alle på våre måter, og da må jeg få bidra på min. Hvor fryktelig galt kan det egentlig være? Ønsker alle en fortreffelig dag med pågangsmot, hevet hode og cocosa i kaffen
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
God morgen Heldigvis en ny dag, og jeg føler meg mye bedre. Supertakknemlig for alle godord og hilsninger som har kommet min vei i går kveld og i natt. Setter pris på hvert eneste ord og hver og en av dere. <3 Dette er faktisk mer vanskelig enn man skulle tro, men jeg velger å bli til jeg blir hevet ut, rett og slett. Vi bidrar alle på våre måter, og da må jeg få bidra på min. Hvor fryktelig galt kan det egentlig være? Ønsker alle en fortreffelig dag med pågangsmot, hevet hode og cocosa i kaffen
ÅÅÅÅ nå ble jeg kjempe glad Vi trenger deg såååå her inne. !You made my day!"