Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-11, 22:30   #23
Carisma
Seniormedlem

Carisma sin avatar

Medlem siden: Oct 2004
Hvor: Harestua
Alder: 49
Carisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastiskCarisma er bare helt fantastisk

Sv: Blubba skal til syden, men hva soler jeg meg i?

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Og alle er så slanke og fine der, med flate mager, og store faste pupper ...

Du reiser tydeligvis feil sted! Det der syden har aldri jeg vært i! I det syden jeg har vært har det vært mennesker i alle former og fasonger (mye former! ) alt fra bittesmå skrukkete damer på 90 til svære italienske matroner i string og toppløs. Og solbrente engelskmenn!

Opprinnelig lagt inn av Kanskje, her.

Synes bare det er såååå flaut at jeg er så tjukk.

Når jeg ser hva du sier om deg selv, har du tenkt på hvilke signaler du sender til oss andre store? Hvis du som du sier bare har det på magen, hvordan tror du de som har det over baken f.eks, eller har digre armer o.l føler du tenker om dem?

Opprinnelig lagt inn av Cyan, her.

Kjøpte denne tankinien (i sort) med denne bikinibuksa (også i sort) og har aldri følt meg så vel i noe badetøy noensinne (selv ikke da jeg var tilnærmet normalvektig og fast og fin i fisken). Størrelsen på disse er normal, jeg tok mål av meg selv og fulgte størrelsestabellen da jeg bestilte.

Jeg kjøpte også den, men syns den var stor i str (måtte sy den inn, men ga opp og ga den til mamma). men jeg brukte ikke mål da, bare de vanlige størrelsene jeg kjøper der. Men et tips er altså at man ikke trenger bestille "litt større" for å være sikker