|
Sv: Starter 1.juni - Blir du med?
Opprinnelig lagt inn av Pruttilutt, her.
Og jeg blir å savne dere helt sinnsykt. Tror ikke engang jeg vil klare å holde motivasjonen gående. Det er til deres beste, da jeg antakelig ikke gir dere adekvate råd og svar.
Det er jo tull, du er jo såååååå flink og positiv til å svare på alt! Er så gla og takknemlig for å ha deg her. Bli med oss videre vær så snill - både for vår og din egen motivasjon Vi tenger deg ialle fall!!!!
Hvis du sikter til det med proteinene, så har jeg gjort litt "research" i kveld, for jeg mente at jeg ett eller annet sted hadde lest noe av det samme du sa, og du har så absolutt ikke tatt det du sa om det fra løse lufta: I Ketolysekuren boka til Torkil står det at de fleste mennesker klarer seg fint med 20-40g proteiener om dagen, men at han allikevel anbefaler mer "for å være på den sikre siden" . På ketolyse.no forumet står det også i en tråd om proteien 0.5-1.5g proteiner pr kg kroppsvekt -Og det står presisert at det kommer an på hvor mye muskler man har og hvor mye en trener, det betyr jo feks at dette vil være veldig forskjellig for en trenende mann og en lite aktiv kvinne. Så det så: Du hadde mye mer rett enn du trodde (jaaaaa, jeg er en lesehest.....)
Please, revurder og bli med oss videre
|