Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-11, 19:58   #40
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: Er denne kjolen ok i bryllup?

Opprinnelig lagt inn av Basics, her.

Det er selvsagt ingen naturlover som styrer hva som er skikk og bruk i samfunnet. Dette er i forandring, dette er på grunn av individualisering av samfunnet som medfører at gamle tradisjoner ikke blir fulgt lengre. I den grad slike regler er uforenlige med et moderne samfunn, er det fornuftig å stille spørsmål ved disse, men enkelte tradisjoner mener jeg allikevel det er grunn til å respektere og holde på i steden for å sette sine egne behov foran. Dette synes jeg er et godt eksempel, jeg ville derfor ikke ha kledt meg i "brudehvitt" selv om bruden skulle bære andre farger.
Men jeg håper selvsagt at det blir et hyggelig bryllup!

Enig.