Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-11, 19:44   #8137
Kanutten
Seniormedlem

Kanutten sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Kanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastiskKanutten er bare helt fantastisk

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Carisma, her.

http://www.nrk.no/helse-forbruk-og-livsstil/1.7663649 NRK tok opp dette nå nettopp....

Det er heldigvis kommet nye regler! Den som IKKE vil underskrive papirene må nå dokumentere at det er fare for ting og tang ved å utstede pass. Tidligere var det forsørgeren som ønsket pass som måtte dokumentere at det IKKE var noen fare ved å utstede pass. Eksen min fikk tre uker på seg til å komme med gode grunner til hvorfor politiet ikke skulle utstede pass. Kunne han ikke det så ble passet utstedt, og det ble det. han kom aldri med noen grunn, men ville heller ikke underskrive. Nå er han glad fordi at han skal ha ungene med seg på sydentur! med et pass jeg tvang gjennom...