Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-11, 19:23   #8132
Furine
Supermoderator

Furine sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Heime på berget, ved havet
Furine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressursFurine er en virkelig god ressurs

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Eksen skal ha ungene med seg til syden i to uker. Etter at de er kommet hjem skal vi reise med dem til Irland. Jeg har grunn til å mistenke eksen for å somle med passene slik at ungene ikke får dem med seg hjem igjen og grunnet postgang vil vi ikke klare få dem tilbake før vår avreise. Dermed kan Irlandsturen bli spolert. Vil det gagne at jeg fyker til politistasjonen i morgen tidlig og viser dem at ungene allerede har pass og ev få tatt kopi av dem slik at vi kan få utstedt nødpass i full fart hvis eksen skulle slå seg vrang??

Kan vel ikkje skade, nei. Få dei til å ta kopi og få stempla med rett kopi, så kanskje det ordnar seg kjapt om "uløkka" skulle vere ute.

Furine er avlogget   Min kostholdsfilosofi: LCHF