Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-11, 16:28   #944
bente1
Seniormedlem

Medlem siden: Apr 2011
bente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlysbente1 er et fyrlys

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Så flink du er som har begynt å trene Foksy!

Jeg går litt turer og danser litt, men ingen intensiv trening. Trente mye tidligere, men fikk en prolaps i ryggen og har trøblet mye med ryggen de siste årene. Tenker jeg holder meg til det forsiktige en stund til, kanskje tåler ryggen litt mer når jeg har fått av en del kilo til?

I dag var jeg litt svimlete på formiddagen. Fikk over 15g karber i går, så kanskje spilte det inn, så skal være striksere i dag. Hjalp litt etter røkelaks, egg og reker m majones til lunch.

Er det noen av dere som merker at smakene endrer seg litt??? (utenom det søte selvfølgelig) Tidligere spiste jeg ganske sjelden både røkelaks og majones, mens nå har jeg ganske ofte lyst på det og spiser det ofte til lunch. Lurer på om det er kroppen min som blir flinkere til å fortelle meg hva jeg trenger når jeg er på dette kostholdet - begge de varene inneholder jo fettsyrer som er veldig gode for oss

bente1 er avlogget   Min kostholdsfilosofi: ketose diett -> generell LCHF Svar med sitat