Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-11, 15:01   #16
Cyan
Supermoderator

Cyan sin avatar

Medlem siden: May 2005
Hvor: Oslo
Alder: 46
Cyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastiskCyan er bare helt fantastisk

Sv: Blubba skal til syden, men hva soler jeg meg i?

Nå har jeg ikke lest alle svarene, men jeg har bare en ting å si: Tankini! Ved nyttårstider var jeg på desperat jakt etter badetøy da jeg skulle starte babysvømming med min lille gutt som da var 6 måneder. Vi snakker over 40 i BMI, post-preggers hengevom som på langt nær hadde trukket seg tilbake (og jeg var svæææær da jeg gikk gravid) og strekkmerker i alle retninger. Kjøpte denne tankinien (i sort) med denne bikinibuksa (også i sort) og har aldri følt meg så vel i noe badetøy noensinne (selv ikke da jeg var tilnærmet normalvektig og fast og fin i fisken). Størrelsen på disse er normal, jeg tok mål av meg selv og fulgte størrelsestabellen da jeg bestilte.

Cyan er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Moderat lavkarbo + trening Svar med sitat