Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-11, 08:34   #930
Pruttilutt
Seniormedlem

Pruttilutt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bodø
Alder: 37
Pruttilutt har en fantastisk aura rundt segPruttilutt har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av bente1, her.

Husk at du allerede har gått ned 20kg Pruttilutt - en helt formidabel innsats - ikke rart kroppen protesterer litt og tviholder litt på de siste 10. Regner med at vi alle kommer til å slite mer og mer etter hvert som vi har tatt av det værste... -Men du er jo den aller mest kunnskapsrike her inne, du vet hva som skjer i kroppen og hva som kreves mer enn noen av oss andre, så stå på

-Og så inspirerer du oss alle med dine gode råd, deilige oppskrifter, fantastiske innsats og hyggelige tone her inne. Tråden hadde ikke vært det samme uten deg

Så heldig JEG er som får være sammen med dere! Enig i god og hyggelig stemning her inne, og det er meg en sann glede å få dele min kunnskap med dere, komme med råd og hjelp, for jeg får selv så mye igjen for det!
Jeg kan en del ja, men er ingen ekspert. Jeg skrev i bloggen i går at jeg er mest ekspert på meg selv og kan kun gi råd, ikke si at "sånn er det".
Ja, 20 kg ned, 14 før det igjen. Kroppen har fått 5 måneder hvile, burde ha innhenta seg til da. Men det går vel sakte men sikkert ned, og det spiller ingen rolle når jeg når målet - bare jeg gjør det

Pruttilutt er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Streng ketogen livsstil Svar med sitat