Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-11, 07:29   #1049
Regret
Seniormedlem

Regret sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Alder: 35
Regret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snillRegret er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Nei dette blir ei dårlig uke! har ikke orket å veie meg i dag, selv om jeg kan, fordi det er veiedag i morgen uansett og jeg vet at jeg får ett plusstall denne uken så det er ikke noe morsomt engang.. Dessuten greier jeg ikke å fokusere meg med denne kvalmen, halsbrannen og verk i kroppen, har liksom havnet i et sånn 'synd på meg selv' stadie hvor jeg ikke gidder å gjøre så mye. Håper det gir seg snart! Da skal jeg gi full fres og være litt mer streng på dietten. Har blitt mange utskeielser i det siste! Akkurat nå, fram til jeg vet mer så tar jeg det litt rolig, men så snart jeg står med en negativ test i hånden (og det blir den jo) så er det alvor. Nå har jeg mistet all matlyst, og luktene av mat triggrer bare kvalmen så jeg gidder ikke innom kjøkkenet i det hele tatt nesten..

Når dere skeier ut, og da tenker jeg sånn skikkelig utskeiing med masse kake, hvete, sukker, masse masse MASSE høykarbo og kalorier, hvor lenge etterpå er dere dårlige da? Hva med vannvekt, hvor lenge driver den på? Jeg fylles opp av vann nå, men jeg er også i mensperiode så det kan komme av det også.

Regrets nye dagbok!
Regret er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketose Svar med sitat