Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-11, 00:44   #8121
blåbær
Seniormedlem

blåbær sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Alder: 43
blåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt liktblåbær er veldig godt likt

Sv: "Jeg lurer på"-tråd, forhåpentlig med enkle, korte svar

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Å nei, stakkar deg! Jeg har også hatt på linser mens jeg har sovet, det begynner å bli mange år siden nå, da ... De klistret seg fast til øyet så jeg nesten ikke fikk dem av noen ganger. Galskap! I fjor fikk jeg tilløp til karinnvekst og arrdannelse pga for mye linsebruk, da fikk jeg meg en vekker og fikk kjøpt meg nye briller. Nå bruker jeg linser bare noen få timer daglig og ikke en gang hver dag.

Hehe, det var det jeg skulle gjort første gangen det skjedde, etter en tur til legevakten ... Først andre gangen tok jeg alvoret, og da var det for seint. Men men, jeg begynner å trives med å bruke briller igjen nå

Regner forresten med at hun Lava kjenner må bruke linser som er ment til ikke å tas av, ja. Øynene føles jo som en ørken om man har sovet med vanlige linser på uansett! Det må være helt umulig å ha vanlige linser på en hel uke.

blåbær er avlogget   Min kostholdsfilosofi: God mat!