Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-11, 21:27   #2
Nerthus
Seniormedlem

Nerthus sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Østlandet
Alder: 55
Nerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastiskNerthus er bare helt fantastisk

Sv: Ny i gamet, lurer på...

Velkommen!

Jeg anbefaler arnakristins nybegynnertråd - der får du svar på mange av spørsmålene dine. Ønsker du å gå på ketolyse, bør du kjøpe boka.

Hvis du nettopp har startet, er det ikke uvanlig og føle litt sult de første 3-4 dagene. Samtidig synes jeg du spiser ganske så lite fett, og det kan også være årsak til at du er sulten. Søtsuget blir ikke bedre av å spise jordbær, jeg ville forsøkt og holde meg unna søtt de første to ukene. Spis heller MER mat med rene proteinkilder og godt fett istedet Bringebær vil uansett være et bedre alternativ enn jordbær, da det har færre karbo

Eple hører ikke hjemme på ketolyse...

Mer info om lavkarbo kan du også finne i denne glimrende artikkelen av Vegard Lysne

Nerthus er avlogget   Min kostholdsfilosofi: På sukkerkjøret etter røykeslutt :/ Svar med sitat