Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-11, 18:18   #907
Appelsinpiken
Medlem

Appelsinpiken sin avatar

Medlem siden: May 2011
Alder: 38
Appelsinpiken er ny på veien

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Opprinnelig lagt inn av MariaB, her.

Slik som jeg...som i dag har nådd første delmål!!!!!
900 gram ned denne uka, på tross av pinseferie. Fantastisk! Jeg ser nå 6 tallet på vekta, og det er år siden sist! Jippi!!

4 kg totalt!!

WOW! Jeg er imponert. Så flink du har vært. Og så så herlig å se 6-tallet!

Opprinnelig lagt inn av Batillip, her.

Takk, dere!

Jeg pleier egentlig ikke å trene noe særlig i det hele tatt, men nå har jeg vært kjempeflink på mølla. Har til og med meldt meg på et løp 15. oktober for å ha et mål. Ikke gått opp noe i cm, faktisk ned 11-12 cm rundt livet disse tre ukene. Prøver å holde fokus, men to og en halv kilo er liksom litt mer enn jeg fryktet.

Nå kommer ei venninne på besøk. Hun kommer for å hente vekta.

Herlighet, 11-12 cm... Den dagen gleder jeg meg til at jeg har nådd. Vekten i seg selv er jo faktisk ikke viktig i det hele tatt! Det som er viktig er hvordan kroppen ser ut (cm altså). Du har hatt en fantastisk nedgang. Kjempeflink!
Og det er jo ikke en kortvarig diett vi holder på med her. Det er jo en livsstilsendring - og da er det fantastisk at du har klart å begynne å trene. Syns du har vært kjempeflink!

Opprinnelig lagt inn av Eve, her.

For å trøste meg selv har jeg nå tømt kleskapet og prøvd alle klærne jeg ikke fikk på meg sist sommer. De passet, så noe har jeg gjort riktig. Har sett her inne at noen stopper å gå ned når de drikker kaffe, har blitt en del kopper i helgen. Får håpe det er bare det..
Prøver igjen neste uke

Ingenting er bedre enn når klærne som var for små plutselig ikke er det lenger. Herlig følelse. Trist for meg at jeg har kvittet meg med alle klærne som var for små, så nå går jeg rundt i en bukse som ser ut som jeg har lånt av noen andre...

Appelsinpiken er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Ketolyse Svar med sitat