|
Sv: Juniskravletråden 30+
Opprinnelig lagt inn av vaskeklut, her.
Sukk, nå har jeg lurt meg selv lenge nok. Justerte tickeren tilbake til 80.8 kg i stedet for 76,7. Jeg har sagt jeg skal jobbe med vedlikehold, men jeg tror det blir litt fokus på å bli kvitt disse kiloene jeg har lagt på meg de siste månedene. Tusen takk til du som gav meg et spark i ræva (jeg husker ikke nicket akkurat nå), jeg trengte det. Jeg skal slutte å lure meg selv. Det blir ikke fokus på å nå et nytt mål, men å gå ned de kiloene jeg har lagt på meg og så vedlikeholde en stund. Sannsynligvis forsvinner de fire litt lettere enn hva de "gamle" kiloene gjør. Så nå er det slutt på mitt elskede peanøttsmør, andre nøtter og store utskeielser. Vil nok trenge litt støtte framover, håper jeg kan få det av dere... Blir glad om noen orker å spørre strengt om hvordan det går.
Vi får hjelpe hverandre, jeg vaker rundt 80 - 82 kg og har gjort det i 3 mnd. Bortsett i fra et par gigantiske sprekker, holder jeg meg til det kostholdet jeg skal. Har i to uker vært superflink. Ned den første, opp 1 kg den neste (kan ikke skylde på mensen). Må under 77 og holde det en stund før jeg får alt jeg trenger av operasjoner.
|