Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-11, 14:43   #100
Klara
Seniormedlem

Klara sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Alder: 44
Klara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt liktKlara er veldig godt likt

Sv: PCOS skravletråd

Opprinnelig lagt inn av liquid84, her.

Jeg har og har alltid hatt sjelden mens (1-5 ganger i året), jeg har sjenerende hårvekst rundt om kring på kroppen, mye kviser selv om jeg nærmer meg 30 årene med store steg, problemer med vektoppgang tross trening og "normal" kost, og ja disse cyste greiene på eggstokkene.
Tok noen prøver når jeg skulle bli gravid og jeg hadde i hvert fall da for mye mannlige hormoner i kroppen. Har ikke sjekket dette nå i etter tid.

Da er det PCOS, ikke PCO du har Forskjellen er at PCO bare er cyster, mens PCOS er alt det andre du beskriver også. Dermed vil et lavkarbokosthold være gunstig for deg, og vil, som Carisma var inne på, hjelpe deg så du ikke får følgesykdommer.

Skjønner at overgangen er tøff, men som Imp sier er det masse godt man kan spise. Du ligger veldig lavt i karboinntak, skal du ned mye i vekt? Etterhvert som symptomene forsvinner, er jeg sikker på at du blir motivert til å fortsette!