Tråd: Treg i magen
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-06-11, 00:23   #4
fett-nok
Medlem

fett-nok sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Nedre Eiker
Alder: 53
fett-nok har en fantastisk aura rundt segfett-nok har en fantastisk aura rundt seg

Sv: Treg i magen

Takket for svar begge to
Det at jeg spurte var fordi jeg har prøvd nesten alt og håpet på å finne en ny vei å gå i forhold til problemet prøvd perioder med loppefrø, linfrø, fiber, ikke-fiber,fett, ikke-fett, kuttet ut mye, tilsatt mye, men ingenting har hjulpet ennå.
De finner ingen feil m mage og tarm, men er arvelig belastet på området.
Leger anbefaler, frukt, fiber(grovt brød) og mer vann......ehhh, skal jeg drikke 10 liter vann om dagen eller? Og frukt+brød spiser jeg ikke, det har ingen effekt på magen i alle fall, etter 30 år med feilinfo om hva som er bra for kroppen er jeg glad for at jeg har erfart lavkarbo.

Cocosa begynte jeg med på fredag, skal bli spennende å se om det har noen funksjon, ikke skjedd noe ennå, men Rom ble ikke bygget på en dag. Tar 4 ss hver dag i tillegg til 2 ss undos choise(skrives det slik, det ser feil ut, men gidder ikke gå på kjøkkenet å se etter). Cocosa'n smaker råtten huggorm, har prøvd å skjule smaken, men har funnet ut at jeg like godt kan svelge den rett ned og heller ta noe smaksrikt etterpå. Undos'en blander jeg i smoothisen, da går den ned

fett-nok er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Generell lakarbo +/- 20 g karbo:) Svar med sitat