Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-11, 23:40   #847
Foksy
Medlem

Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Oppland
Alder: 48
Foksy er på en erverdig vei

Sv: Starter 1.juni - Blir du med?

Hei hei alle sammen!
Jeg har vært på pinseferie hos kjæresten og nå var det jammen mye å lese over før jeg kom til bunnen!
Velkommen til alle dere nye og kjempeYEY! til alle dere som har vært superduperflinke både borte og hjemme

Selv hadde jeg min siste fettfastedag på fredag (men røk på en smell med avocado og masse rømme på kvelden...utsulta etter kjøpelunsj på dagen som jeg fant ut inneholdt 61 kcal senere på diett.no )og det resulterte i "kun" 400g ned siste dagen. Til sammen gikk jeg da ned 2,8 kg på 4 dager!!

Shortsen jeg kjøpte for under to uker ser ut som en rød søplesekk, og klær som har ligget og samlet støv i skapet kommer plutselig på igjen! Dét er deilig!!
Nå blir det ketosemat en uke, før jeg går på en til med fettfaste. Jeg orker!!

Pruttilutt: Du spurte på fredag eller no om jeg var i ketose under fettfasten, JA! Så absolutt! Hadde acetonånde som kunne tatt knekken på alt av neglelakk tror jeg, hihi...men om jeg er redd for ketoacidose...hvorfor lurer du på det? Det er ikke et ketogent kosthold som utløser det. Har ikke diabetes 1 altså Det står mer om dette her

I helga har jeg spist ketogent så godt jeg har fått til, men det har vært stengte butikker og vi har vært mye ute slik at jeg har vært nødt til å spise litt på kafé/restauranter..Ble sashimi med ekstremt lite ris på lørdag og kebab uten pita/mais til lunsj på søndag. Men på kvelden lagde vi verdens deiligste entrecote med stekt chevre og salat og hjemmelaget pesto til...han er skikkelig flink til å lage mat!

Også begynner han på lavkarbo selv i morgen. Han har gått på det en gang tidligere, og har blitt inspirert til å begynne igjen, sammen med noen kollegaer
Synes det er så mange rundt meg som spiser lavkarbo for tida, er det en revolusjon på gang?

I kveld har jeg laget lappene dine Pruttilutt. Spiste en med smelta smør og sukrinmelis på, og to med smelta smør og lavkalori eplemossyltetøy. De smakte deeeeilig!!!

Ha en nydelig uke alle sammen!

Foksy er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Easylife Svar med sitat