|
Sv: Den store felles ED-tråden
Etter å ha funnet ut at stress er en av årsakene til at jeg ikke går ned, så skal jeg forsøke Eurodiett. Etter at blodprøvene ble tatt hos Hexeberg, var det ikke tvil om at det er kroppen min som produserer sukker, og som har stoppet alle mine forsøk på å gå ned i vekt tidligere. Gikk ned 6 kg på min første lavkarbomåned, men så var det stopp og de siste 2 mnd har jeg blitt der. Utrolig kjedelig, for jeg trives så godt med å spise lavkarbo. Men - man mister jo motivasjonen når man ikke får resultater, hadde jeg fått den uttellingen jeg ønsket av å spise lavkarbo, så hadde jeg jo ikke trengt å forsøke Eurodiett... jeg er VELDIG glad i å spise mat som smaker meg godt, så jeg gruer meg til pulver og kjedelig mat i flere uker og måneder... håper jeg har det i meg å være sterk i troen, sånn at jeg kan få tilbake den kroppen jeg en gang hadde.
Men - etter å ha lest endel om ED, skjønner ikke helt opplegget med å introdusere frukt og karbohydrater gradvis. Jeg har jo ikke tenkt til å spise noe særlig av det i fremtiden, en lavkarbolivsstil var jo planen. Hva har egentlig ED med lavkarbo å gjøre?

|