Tråd: Togtråden!
Vis enkelt innlegg
Gammel 13-06-11, 22:29   #1031
Bestemamma
Seniormedlem

Medlem siden: Jul 2010
Hvor: Sunnmøre
Alder: 64
Bestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snillBestemamma er virkelig snill

Sv: Togtråden!

Opprinnelig lagt inn av Kanutten, her.

Jeg har vært i planleggingaavferievogna i dag.
Vi skal reise på ferie til Irland i år også(seff), men denne gangen skal vi bevege oss litt mer enn hva vi gjorde i fjor. Ungene reiser til syden om et par dager sammen mmd faren, men de gleder seg mer til Irlandsturen vi drar på rett etter at de er kommet hjem igjen.

Jeg har finregnet litt og kommet frem til at jeg kommer til å ha mensen mens vi er i Irland og kjekt er det for da kan jeg bestille billigere rom! Det blir jo ikke noe på sambo likavel så derfor skal vi ligge på firemannsorm på herberge stort sett hele tiden. To netter skal vi ligge i leiligheter. Hele turen kommer på 10 000 kr for 4 pers i ti dager dvs reise hjemmefra pluss opphold. Ikke værst! Det kommer til å bli lite øldrikking siden ungene er med og jeg tror vi skal klare oss godt med 5 000 kr. i tillegg til mat, drikke og gjøresetingtang Gleder meg!!

Stakkars dere ...kan du ikke bare ta tabletter og utsette mensen da? Ikke noe gøy å ha mensen på ferie..........

Bestemamma er avlogget   Min kostholdsfilosofi: Endret fra egenkomponert til LCHF med vekt på ketogent....Nå litt mer karber, men fortsatt i ketose. Svar med sitat